ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ КАПІТАЛІЗАЦІЇ ЗАЛЕЖНО ВІД МЕХАНІЗМУ НАРОЩУВАННЯ

Оксана Нужна

Анотація


У статті розглянуто форми капіталізації залежно від механізму нарощування. Подано характеристику реальної, маркетингової (суб'єктивної) та ринкової (фіктивної) капіталізації.

Ключові слова


капіталізація; маркетингова капіталізація; реальна капіталізація; ринкова капіталізація

Повний текст:

PDF>PDF

Посилання


Гальцева, Е.В. Капитализация как фактор укрепления финансовой устойчивости предприятий сферы услуг [Текст] : дис. канд. эконом, наук. М., 2005. – 137 с.

Дедкова М.В. Капитализация и ее влияние на экономический рост (на примере непубличных компаний): Автореф. дис. … канд. экон. наук. – Москва, 2008. – 28 с.

Дедкова, М.В. Капитализация компании : теоретический аспект [Текст] / М.В. Дедкова // Вестник МГУС. – 2007. – №1. – С. 84-96. (Серия «Экономика»).

Кох, Р. Менеджмент и финансы от А до Я [Текст] / Р. Кох. – СПб.: Питер, 1999. – 496 с.

Хотинская, Г.И. Теория и практика капитализации в условиях рынка [Текст] / Г.И. Хотинская, Е.В. Гальцева // Собственность и рынок. – 2005. – № 9. – С. 2-5.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.



Ліцензія Creative CommonsГО "Науковий клуб "СОФУС"
Тернопільський національний економічний університет
Подільський державний аграрно-технічний університет